Thursday, April 15, 2010

Pelancaran blog P r i n c e s S

Untuk permulaan, biarlah aku cite sikit sebanyak tentang diri aku. Aku adalah 'P r i n c e s S' kepada Mat Rahim Hashim dan Siti Othman. Ade 4 orang adik beradik, seorang abang, Mohammad 'Afifi Mat Rahim, dan 2 orang adik, Nur Adha Hanif Mat Rahim dan Mohd Syazwan Adli Mat Rahim. Maknenyer aku anak yg no.2 dan terang2 sume adik beradik aku laki n aku lah satu2 nyer penyeri dalam rumah 2 (penyeri ker??? ha3).

Aku senang berkawan ngan orang kalau orang bole join venture ngan kepala aku. Buat mase ni, orang yg terapat ngan aku mmg ade ciri kepale mereng. ho3. So, tak rugi lah aku kenal dorang. Antara orang yg otak nyer slalu mereng, smpai aku xtau bile mase die serius, adelah Nabila Athirah (kak nab @ nab), Elina Syakila (Elina), Siti Salwa (Siti), Nur Fazsha (Fasha), Ummi Syakirah (Iera), Noor Adila (Dila), Nur Zaimah (Iema), Anuar (Atox Nuar) dan lastly, Mohd Syahir (My BoO). Yang last ni lg aku xphm, kadang2 aku rase die tgh marah tp jap lg die leh bantai buat lawak lak ngan aku, kadang2 die tgh buat lawak, jap lg tbe2 dtg serius lak. confius kadang2. huhuhu.

Blog aku nie dah lame da ade tapi tak penah aku usik dan aku belek. Makne nyer tak aktif lah. Sebab musabab aku tak aktifkan :
  • Tak suka menulis
  • Tak reti nak tulis
  • Tak tau nak tulis ape
  • Tak sempat, orang ofis syg sgt kat aku, jap2 panggil, ada je kerosakkan yg berlaku.Sebenanyer aku nk ckp, aku sibuk lah
Tu jelah sebab musabab aku, insyallah pas ni akn terus aktifkan blog aku ni. Bukan ape, kat sini tempat yg aku bole luah kn segala2 yg terbuku. Lebih kurang dairi la tp dairi lebih secret. Kat blog kene tapis ckit, mane yg secret2 yg tak boleh dicerita pada umum tak akan di post kan. Gi tu laa.


Lagi satu, aku ni kan bukan nyer ahli sastera, ahli puisi, minah jiwang, minah tangkap leleh n ape2 je lah yg lebih kurang macam tu, so lau tibe2 aku terjiwang, terpuisi, tersastera dan tertangkap leleh, tu maknenyer aku betol2 meluahkan ape yg aku rase.

No comments: