Tuesday, July 6, 2010

Comey nyer.....

Semalam tgh2 aku dok belek2 facebook tbe2 aku ternampak 1 gambar ni kat page someone. Perhati punyer perhati tbe2 de 1 gambar ni menarik btol perhatian aku. Aku rase comel sangat budak 2. Geram menengok nyer... Tidak ku sangka sewaktu kecil nyer comel bangat.. hehehe... 

Sepanjang hari aku dok teringat gambar 2.. nak gelak kang org kate giler lak gelak sorang2.. hanye mampu tersenyum je la bile ingt gambar 2.. hahaha...

Tau tak gambar pe yg wat aku cam hepi je nengok nyer???

Tadaaaaaaa... ni la gambar nyer.. comel x si botak itu?? ;p


Kenal tak sape yang lam gambar 2??? Mane yang kenal tue kenal la. Yang xkenal tue carik la sampai jumpe yer. Tak kan aku mention name nyer di mane2 sbb that is my privacy.. hehehe...

Ya ampun tuan punye gambar. Mintak ampun ya kerana curik gambar kamu... tapi saya curik ckit je xbyk pn.. hehehe.. Sorry bangat.... tapi walau apapun, sy suke nengok pic ini... ;)

No comments: