Sunday, September 11, 2011

Berangan... weweweeee.. ;p

Tadi aku p Majlis kawin anak big boss aku a.k.a Pengarah ITMA kat Banquet Hall UPM...

Perghh mmg terbaik laa... rase cam kat hotel jer... dewan die mmg cantik, ade air-cond sume siap.. dgn hiasan nyer lg.. mmg cantek..


Contoh majlis kawin kat dewan banquet hall UPM
Sampai-sampai terus salam tuan rumah pas tu p amik makan and makan.. tengah-tengah makan tu macam-macam persembahan ade, nasyid dari kumpulan nasyid ape tah, tak hingat. Pas tue ade tayangan video kisah percintaan pengantin tu. So sweet laaa... Ade ucapan dari ibu bapa pengantin n pengantin sendiri... Time nak potong kek pulak dorang boleh pulak p pasang lagu OST Nur Kasih tue.. memamg  kene betol la waktu dan keadaan majlis tu waktu lagu tue dimain kan... Sangat sweet je aku rase... :)

Lepas tu mula la aku berangan kan... alangkah best nyer lau majlis kawin aku cam ni.. pelamin yang cantik, dewan yang cantek... ade MC, ade persembahan, ade lagu background dan sebagai nyer... Tapi lau nk yang cam nih paham-paham je la kan, bajet pun lebih lah... kuang kuang kuang...! ;p cam mane tue???? berangan je la yg dpt kn.. :p