Wednesday, September 28, 2011

Terfaktab!

Interface blog Terfaktab!

Harini aku nak cite pasal 1 blog yang dah jadi antara fav aku sekarang nih. Aku mule kenal ngan blog nih pn melalui member aku cik Zaimah kite... so, sangat berterima kasih pada cik zaimah sebab dah kenal kan aku ngan blog nih... Kat fb aku tengok cik Zaimah ni asik post sal blog nih jer, then aku pun try la bukak kan...

Perghhhhh.... terbaik dari ladang habaq hang blog nih.... first time bukak pun aku dah tertarik nak bace n bace lagi... blogger blog ni mmg sempoi aku ingat, ayat-ayat die memang tak leh blah belaka. 

Blog nih lebih kepada citer-citer 'Cinta' tapi bukan cinta tangkap leleh + lentok + nak tidor... die lebih kepada membuat research sal sesebuah hubungan percintaan.. sempoi gler... Tema blog nih pun terang-terang tertulis 'Definisi Cinta Infiniti'.. so, paham-paham sendirik la ek... hahaha.. yang aku tau blogger blog nih bukan sorang tapi ramai, gabungan dari antara blogger -blogger yang sedia ada gak. Bile banyak kepala dalam 1 blog tu yang jadi ngam n havoc tu.

Aku bukan nak promote ke hape... sumpah aku takder dapat share ape-ape pun lau aku promote blog nih.. huhu.. just nak share antara blog yang aku suke bace sekarang nih... FB blog nih pun aku suke bukak gak.. same la cam blog die tu la an.. hehehe...


No comments: