Tuesday, October 8, 2013

Precious Moment




Alhamdulillah...

27 weeks pregnancy. Bersamaan dengan 6 bulan lebih.

The moment paling best masa pregnant ni adalah bile dapat rase bergerakan baby. Masa 5 bulan hari tu dah dapat rase biase nyer. Dan sekarang lagi kuat pergerakan si kecik nih. Sampai bergegor la perut mummy nih. Kadang tu die akan bergerak dari pagi sampai ke mlm tak henti. Berhenti pun kejap-kejap. May b berhenti tuk tido kot masa tu. hehe..

Yang boleh aku cakap kan, si kecik ni tersangat la aktif kt dlm tu. Tiada apa yang dapat memberi kan senyuman pada aku selain melihat dan merasa die bergerak aktif. Kadang kalau sempat aku akan rakam kan video pergerakan die. Sangat la comel. Boleh nampak melantun-lantun perut mummy. hehe.

Lagi satu tiap kali daddy nyer pegang perut mummy nk rase baby gerak mesti die akan dok diam tanpa melakukan sebarang bergerakan. Cian daddy... Nape lah baby wat daddy cam tu. Tak baik tau. Len kali lau daddy letak tangan atas perut mummy, baby gerak la syg. ;)

Itu lah gune nyer aku rakam video pergerakan die kt perut aku, sebab nak tunjuk kat daddy die lah.

Ok tu jer nak citer rini. Betapa sonok nyer preganancy moment nih, Allah je yang tau. Thank You Allah.