Tuesday, August 3, 2010

Get Something!!!


31 Julai, org tua 2 kasi aku perfume, aku plak men amik je tak tengok. Sampai umah baru pasan yang tu perfume for Him. Rupanyer org tue tu salah kasi. Tapi tak pe lah, 1 Ogos aku g tukar perfume tu kat umah die, maka dapat la yang for Her punyer. Org tue tu pn tak de kasi tau aku pun perfume ni sempena ape, suke2 ke ape ke kan. Tapi sebananyer aku da tau awl2 lagi die nk kasi aku perfume sempena bday aku ri tu. mane aku tau??? aku terbace sms die kasi kat member die la. hahaha.. kantoi!!! tp aku tak de lah kasi tau ape2 kat die. Aku wat2 cam xtau pape je la. Well menjadi gak aku berlakon kn??? ;p 


Ape2 pun thanx a lot k My BoO!! coz kasi perfume.. well, cam tau2 je aku suke perfume, maka dengan perfume yg My BoO kasi ni, bertambah lagi la koleksi perfume aku. mane 1 mau pkai dlu ek?? sume aku pkai nnt.. huhuhu.. Tapi ape2 pun aku suke bau nyer, tau2 jer citarase aku org tue nih.. huh!


No comments: