Tuesday, August 10, 2010

Kantoi!

Tanggal 6 Ogos 2010, aku alik keje lambat ckit sbb ade keje kn so, kire OT ler. Lam kul 7 lebih cam tue aku pn gerak ler alik dari ofis ke umah. 

Macam biasa lah, aku ni lau drive cam setan ckit. Bawak 100 km/j pas tue sape2 yg depan aku bwk kete lembab cam ciput mmg kne cucuk ngn aku. Nak di jadikan cite, mlm tue lam kul 7.40 pm cam tue, ade 1 kete ni masuk depan then dengan gelabah anjing nyer aku tgk die mencucuk2 kete depan die, yg kete depan tu plak wat tak tau jer. Tak reti nak ke tepi. Paneh la plak aku menengok kete tu mencucuk2 kete depan tue kn, aku pn pe lagi aku pn cucuk la kete yg gelabah anjing nk mencucuk kete depan tue. Then kete gelabah anjing tue pn mengalah ngn aku terus ke tepi, aku pn terus la ke depan ingat nk mencucuk kete depan tue la plak..

Jeng jeng jeng... Sekali aku tgk kete depan ni cam aku knl jer. Proton Wira. tengok no plat.. Aiyak.... Skali kete bapak den laaa..... aishhh, tak jadi den nak mencucuk.. hahaha.. Folow dari belakang baik punyer, tak der nak cucuk2 da. haha.. Lawak la bapak den ini. Rupenyer kete yang tak reti ke tepi, kene cucuk ngn kete gelabah anjing tue kete bapak den ruponyor.. adoiiiiii... kantoi!!!


ni la kete yang selalu mencucuk2 orang kat jalan tue.. aishhh

No comments: