Saturday, August 21, 2010

Mimpi...

Perghhh.. Syok nyer mimpi aku tadi. Bangun pagi senyum sampai ke telinga jer. Rase cam tak mau bangun. Nak mimpi jer. hehe..

Nak tau mimpi ape???
Mimpi 'Kahwin'. Sape? Me n Mr My Boo laa. haha. 
Tapi dalam mimpi tue takde la kenduri2 tue tapi aku tau la mimpi tue aku da kawin.
Syok sangat tau. Mr My Boo sangat take care dalam mimpi tue. Hoho.

Tapi rase macam kejap jer mimpi tue. Cam tak cukup. Rase cam nak mimpi lagi. Huh!
Lagi satu ramai lak tue yang terlibat lam mimpi aku tue. Antare nyer, Elina, Suzi, Siti and ramai lagi la. haha. (ayat xboleh blah!)

Search gak dalam Google, ape maksud mimpi aku ni eh? Hurm.. sampai kesudah tak jumpe. Biar la. Hanya aku jer yang tau. Tapi mimpi yang syok ni main peranan gak kan. Sebab bila kita mimpi syok, bangun pagi tue ceria jer. Tak der nak marah-marah, moody-moody.. huhu.

Ape-ape pun benda tue kan mimpi jer. Orang tue-tue kata mainan tidor. hehe. So, biarlah ia berlalu. :)


2 comments:

Unknown said...

laju je ko kan bile mimpi pasal kawen...
adesss...
xpe2..
aku doakan ko akn naik pelamin cepat..
insyallah !!

Ismayadi said...

amboi.. sampai mimpi nak kawin.. mimpi ke ngigau?