Tuesday, March 22, 2011

21 Hari...

Semalam genap 21 hari Saga BLM (BMW aku!!!) masuk ICU dan semalam jugak die telah disahkan sehat dan telah kembali pulih maka doctor telah membenarkan ia kuar dari ICU. Aku lah orang paling gembira sekali didunia semalam dan orang yang tersenyum riang dijalanan ketika men'drive' BMW aku. Weweweeee... gembira nyer aku semalam.


Sesampai jer kat bengkel, aku terus cari BMW aku, aku belek setiap pelusuk BMW aku tue. Nak pastikan yang ia betol-betol pulih, tiada kecacatan, tak der calar, bersih dan macam-macam lah aku perhatikan. Sesungguh nyer aku memang windu giler kat ia dan sangat-sangat menghargai ia. Ia telah tergolong dalam rangkaian-rangkain yang paling aku sayang. hahaha.. skema kan ayat aku. :p


Naper aku sayang giler kat BMW aku ek??? sebab ia satu-satunyer harta pertama aku yang paling besar yang aku dah banyak laburkan wit kat ia. Sebab tue lah aku sangat menjaga dan sayang giler kat ia. Paham dah??? huhuhu... Hanya orang yang ada kete dari titik peluh die sendiri jer yang paham kenapa aku sayang betol kat BMW aku tue. ;))


So, tak yah citer banyak meh tengok gambar terbaru BMW aku. Sangat bersih, suci dan virgin ok.. :p

No kemek-kemek lagi... :)

Sangat licin


Depan pun dah tak der calar



:)




Lege BMW dah kuar ICU dengan sehat nyer... :))

No comments: