Thursday, March 17, 2011

Tiramisu... Nyum2!

Perghhhhh, aku xtau la aku ni ngidam ke kempunan ke ape ker.. Nak kate ngidam, lom kawin pn, lau kempunan tu may b la kot. Pe benda yang aku kempunan atau erti kata lain teringin sangat-sangat nak makan nih ek??? hahaha..


Big Apple Tiramisu!!!



Tue lah benda yang aku nak sangat-sangat buat masa sakarang nih.Tak tau lah kenapa tapi benda tu cam buat aku jadi ketagih lah.. hahaha. Actually aku nih memang suke tiramisu, tak kira lah apa jenis tiramisu pun aku suke sangat-sangat. So, adelah dulu aku p beli Big Apple Tiramisu, perghh memang sedap giler r. hohoho.. Start dari situ lah aku cam ketagih Big Apple Tiramisu lah. Adehhh... sekali aku p bli, bukan ckit punyer cite, banyak punyer.. hahaha.. giler lah sya nih.. :p



Waktu sekarang nih, 17 March 2011 jam 2.19 pm, baru pas cakap dengan Mr My BoO dan dia kata cam nih, "esok kite p bli eh..." wah, syok nyer, berbunga-bunga hatiku, da terbayang-bayang dah Big Apple Tiramisu tu, sedap hingga menjilat jari k. :p


Thank you so much k coz always tunaikan permintaan cik Sya nih. huhuhu.. Al maklumlah kan, sejak BMW aku masuk ICU, aku pun patah kaki nak bergerak, so Mr My BoO lah jadi peneman aku kemana-mana. Teringat lak zaman-zaman sebelum aku ade kete dulu, cam nih lah, he's always jadi peneman merangkap driver peribadi aku.. hakhakhak.. ;p


No comments: