Thursday, March 3, 2011

First Time!

Betol lah kate orang malang tak berbau...
Ok, tanggal 1 March 2011 dalam sejarah kete kesayangan aku Saga BLM (BMW aku!) remuk dilanggar orang. uwaaa... sedih nyer aku nak cite. Tak tau nak cite cam ne tapi ape yg boleh aku cite, ade kete Myvi kaler kelabu ni masuk depan aku, n tbe2 die g bantai break emegency da la plak lampu brek die tak menyala, aku pun break emegency la, ape lagi, kete belakang pun langgar la blakang aku, maka aku pn langgar la myvi kelabu 2. Adus.. Cian nyer BMW aku nih.. sakit teruk die. Depan belakang remuk..


Bile da berhenti, aku pun kuar la tanye pakcik Myvi 2, " Pakcik nape break pakcik??? adoi..." jawab pakcik 2, "kete depan yang break.." 4 biji kete terlibat time 2, aku kete yang ketiga. Pastu 4 biji kete tue pun beralih la ketepi. Aku blur gler time tue, tak tau nak buat ape. Aku pun terus la call Mr My Boo, tak dapat, line tak de. Sib bek cari punyer cari lam fon aku de no dak umah die, aku pun terus la call, then Mr My Boo call aku balik. Yang aku tau nangis je lah time tue. Sedey doh tgk kesayangan aku jadi cam tue. tuhan jelah yang tau ape aku rase. Selama ni aku jage die tersangat la rapi tibe-tibe jadik cam ni. Cian die.. ;(


Da dapat call Mr My BoO, dengan nangis-nangis, aku cakap ngn die cam ni, "Hello, orang excident... uwaaa!" meraung terus aku kat situ. Then die pun terus la ke tempat kejadian dengan kawan die. Sebelum die sampai tue, aku call Beshfwen aku Nabilah Athirah (Nab). Aku tak ingat aku cakap ape ngn die tp yang aku ingat aku meraung-meraung cakap ngan nab. Then Nab pun terus on the way datang kat aku ngn OT (Bf Nab).


Yang aku tau keje aku menangis jelah time tue. Sedey gler wey tgk kesayangan aku jadik cam tu.. hurm!


Da la tak mo cite banyak tgk jelah ape yang da jadi ngan kesayangan aku nih. =(




Nih time baru tolak ketepi highway



Kat bengkel


Aku rindu kesayangan aku.. ;(

6 comments:

Adila Mohd Noh said...

Aiyak...sabar bebanyak sya.
pasni kene pastikan jarak anda.

Syasya said...

tau xper.. fobia nyer aku nk bwk kete da pas nih.. huhu.. sbr2.. dugaan...

Sam Hisham said...

Bwk2 la bsabar... dah kene jgk tahun lepas, lepas raya pulak tu.... memang hancur luruh la perasaan masa tu tgk...

Syasya said...

tau xper.. punah habis harapan.. huhu..

dEjaLaLa!!~ said...

SyAz, tErUk jUgAk Ek kEtE syAz..
XpELa, UjiaN tUh.. sAbAr Byk2..
Lps Ni Bwk kEtE Aty2 kEyh.. xMOo bWk LajU2 dA yEk..

Syasya said...

teruk kan dza.. aduh sedey gler laa tgk die sakit cam nih.. huhu.. fobia da nk bwk kete.. take time.. huhhu.. :)