Friday, August 26, 2011

Aidilfitri hampir tiba




Assalamualaikum...
Alhamdulillah masuk hari ini sudah 26 hari umat islam menunaikan ibadah puasa dan hanya tinggal 4 hari jer lagi tuk kita sume menyambut Lebaran...

Di kesempatan ini aku nak ucapkan Salam Aidilfitri untuk semua yang mengenali diri ini, yang rapat mahupun tidak, ku menyusun 10 jari memohon kemaafan dari hujung rambut hingga hujung kaki jika ada salah dan silap harap dimaafi. Sesungguh nyer insan yang bernama Syazwana Bt Mat Rahim ini hanya lah insan biasa yang tak lepas dari melakukan kesilapan.

Pada yang akan berangkat pulang ke kampung halaman, berhati-hatilah di jalan raya, biar perlahan asal selamat. Insyaallah aku akan berangkat pulang ke kampung atok belah abah aku di Selama, Perak petang ni. Doakan aku selamat sampai k. Agak excited gak nak alik kampung nih sbb da setahun aku tak alik kampung kat belah abah. Last alik raya tahun lepas. Tahun nih beraya kat Perak dulu, raya ke-2 may b alik kampung mak pulak kat Penang. Ahad depan back to Kajang alik... :)

So sebelum berangakat alik tu kite update blog n FB dlu la kan... kuang3... :p


No comments: