Wednesday, August 10, 2011

Alhamdulillah dah 5 bulan....

Asalamualaikum....


Perghhhh, tajuk entry nak gempak je kan padahal xde mende pun... huhu.. Setelah ditolak, ditambah, didarab dan dibahagi da 5 bulan da aku tak hupdate blog aku nih... gler lama laaa. Cian pada peminat-peminat i yg sekian lama menanti kemunculan i kan?? (sambil tangan didada, mata ke atas) ;p


Banyak sebab yang membuatkan aku tak hupdate-hupdate blog aku nih, antara nyer... jeng jeng jeng...
  • Cibuk sangat sampai xsempat nk bukak blog... (mcm la pegang jawatan Pengarah kan yang nak cibuk bebenor.. haha..)

  • Tak tau nak taip sal ape lagi... (mcm lah byk bnda yg da jd yg nk cite smpai da xtau nk taip kan.. ish3..)

  • Sik baca blog org jer sampai terlupe nk hupdate blog sendiri... (byk mkn semut la 2..)

  • Malas nk hupdate kot....(sebenanyer ko ni pemalas kn Sya oi...) hoho..

Ok, tue je sebab-sebab nyer, ckit je kan??? ermmm, mmg ckit pun.. hoho..

K la t lau ade cite besh lg aku hupdate yer kengkawn... (cettt, mcm la ade org bace blog ko ni, plg koman pn ko sndri yg bace Sya..) ;p

Sebelum tu, aku nak ucap kan Selamat berpuasa pada semua muslim dan muslimat yang ada kat muka bumi Allah s.w.t. nih. Semoga puasa kite di terimaNya.. Amin...

p/s : Walaupun dah Ramadhan ke 10 da hari nih, tp aku nak wish gak.. pedulik ape aku... ;p

No comments: