Monday, May 24, 2010

Akademi Fantasia 8

Aku ni xde lah peminat setia AF pn. Sejak AF 4 abis aku da xminat nak tgk af da. Af8 ni pn bkn nyer aku tgk sgt. Tapi aku tau la ade sorang pelajar tue name nyer Shahir. Walaupun name nyer shahir, aku xde lah minat pn kat budak nih. Muke mmg encem laa. Pas 2 sabtu mlm ari 2, AF8 final, terdetik la rase ati nak tgk sbb dak Shahir tue ade. So, mlm 2 aku bertekad aku nak support die mlm tue sbb name nyer shahir jer. huhuhu.. Jahat x aku, support bkn sbb kualiti tapi sbb name jer n encem jer.. ;p

Tibe lak giliran die nyanyi, perghhh... skali die nyanyi lagu die sendri la tajuk 'Kebahagian Dalam Perpisahan'. Mmg best la lagu ni aku ckp ngn ko an. Menusuk kalbu la dgr. Pas 2 die lak 2 yg nyanyi, mmg terbaik laaa.
Da abis die nyanyi 2 aku pn tukar la channel tv3, biase la mak aku punyer cite da start, cerekarama..hu3.. kne la tukar. Pas 2 kat2 kul 11pm, aku bukak jap astro 104. Nak tgk sape menang jer, bukak jer tgk2 shahir da menang.. perghhhh.. terbaik laa. Suko gak la den jap an. hahaha..

Sebenanyer aku ni xde la minat sgt ngn si dak Shahir af8 ni. Tapi aku suke r lagu die 2.. serius leh masuk lagu 2. huh.. pe2 pn lagu 2 terbaik la, tp lagu 2 xkn jd terbaik lau orang len yang nyanyi. So, kne la lagu 2 ngn si shahir 2.. hehehe.. Tumpang happy la ngn kemenangan die sabtu mlm ri tue. ;)

No comments: