Sunday, May 30, 2010

Andai aku boleh putarkan masa.....

Andai aku boleh putarkan masa...
  • aku nak dpt result SPM yg terbaik...
  • aku tak nak sakit kan hati mak aku...
  • aku nak selalu dekat dengan Nya...
  • aku tak nak jadi manusia yg degil...
  • aku tak kan buat keje bodo lagi...
  • aku nak selalu bersama arwah Pok Yen...
  • aku akan dengar setiap nasihat dari orang yg rapat dengan aku...
  • aku akan selalu bersyukur dengan ape yang aku da ada...
  • aku tak nak kenal laki lain selain dier...
  • aku tak nak sesat dalam dunia aku...
  • aku tak nak jadi manuasia bodoh yg selalu fikir die pandai...
  • aku tak nak kenal dunia...
Tapi sume tue dah berlalu. Masa tak kan boleh diputarkan semula. Harungilah dengan kesabaran dan keimanan. Allah akan selalu menguji umatnyer. Mungkin ade hikmah disebalik semua nie. Terima dengan hati yang terbuka. Sentiase bersedia dengan ujian dari illahi. Bak kate mak, allah tue baru jentik ckit jer. So, sabarlah....

No comments: